Kronen- en bruggen

Kronen- en bruggen

Voldoen uw eigen tanden en of kiezen niet meer? Denk dan eens aan een kroon of brug!

kop:

titel

text

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Kliniek Tandheelkunde Sneek? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 19:30
woensdag08:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 14:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Simmerdyk 14B
Sneek 8601 ZP
Route

Patiëntervaringen

1126 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

goede ervaring

Jaren ben ik bang geweest voor welke behandeling dan ook, maar nu heb ik een goede ervaring met deze tandarts. Ik ben geweest voor een kunstgebit, een behoorlijke ingreep. Maar tandarts J. stelde me gerust, werkt kalm, legde alles goed uit, ik had inspraak als het nodig was en was zeer begaan met mijn comfort tijdens de behandeling. Fijne tandarts!

Klantgericht en kundig

Kwam met pijnklachten , kon dezelfde dag nog komen, prima verholpen.

Vriendelijk en kundig

Het personeel van de kliniek is altijd vriendelijk en kundig. Ook met kinderen.

Prima

Goed geholpen goede info gekregen niets op aan te merken.

Goed

Prima en vriendelijk behandeld

zeer goed

geruststelling en de tijd

We werden prima geholpen.

Ik werd goed en netjes geholpen.

Mondhygiënist

Sjoukje is mijn mondhygiënist, ik moet eerlijk zeggen dat ze is een van de beste die ik ooit heb gehad.

Prima gevoel

Je voelt je gehoord, en de mondhygiëniste is belangstellend hoe het is.

Fijne tandarts kliniek

Ze vertellen goed wat er gaat gebeuren en denken met je mee hoe het evt ook anders kan.

Doortastend

Vriendelijk, vlotte behandeling.

Kundig, luistert goed en vriendelijk

Goed

pijnloze behandeling

pijnloze behandeling

In één woord geweldig.

Ze doen wat ze beloven en dat is kwaliteit.

Heel geduldig en vriendeljk

Ik had al een week pijn in mijn kies/kaak. Heb gebeld. Ik kon na een uurtje al komen en werd erg vriendelijk, geduldig en uitgebreid onderzocht.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel geholpen. En goede uitleg.

Fijne rustige tandarts

Pim is een fijne tandarts. Is duidelijk en rustig. Niet onnodig tijdrekken. Legt alles goed uit.

Prima

Goede begeleiding

Geen centje pijn

Recent een kies moeten laten trekken. Ooit slechte ervaring mee gehad maar bij deze praktijk ging het uitstekend!

zeer goed

ben heel goed geholpenen de wachttijden was heel kort

Keurig, vriendelijk en pijnloos geholpen

Prima

Ik ben goed en snel geholpen

Goed geholpen en heel vriendelijk